22 Mayıs 2017

Haftasonu Misi'yi Özledim

















Merhabalar dostlarım, hafta sonu annişimdeydim. 19 Mayıs tatil günü olduğu için sabahtan yola çıktım, annişime gittim.
Birlikte çay içtik, sohbet ettik, yemek yedik. Annemin yardımcısı da oradaydı. Akşamüstü hep beraber pazara çıktık. Döndük, sohbet ettik.
Cumartesi günü annişim saçımı boyadı, akşamüstü Novada Alışveriş Merkezi'ne gittik, Starbucks'ta kahve içtik, D&R'a gittik, Ümit Aktaş'ın "Diyabet ve Zayıflama Kürleri" adlı kitabını aldım, hemen okumaya başladım, çok beğendim. Okuyucusuyla sohbet eder gibi ve anlaşılır bir dille yazmış. Hemen tatlandırıcıları bıraktım çünkü onlar birer zehirmiş. Ekmeği bütünüyle bırakamam da sabahları bir dilim yerim. Tatlıyı ne zaman bırakırım, ilk fırsatta. Radikal bir değişim rüzgarına kapılmadan önce özlediklerimi yemek istiyorum. Örneğin ramazan pidesini çok özledim. Özlediklerime doyduktan sonra yaşam boyu sağlıklı yaşam için zayıflama kürlerine başlayacağım elbette hem de sandığımdan daha kısa bir zamanda. Benden şimdilik bu kadar dostlarım, yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın!


Hiç yorum yok: